Camping Zeeburg Amsterdam

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  1. Ik kom aan als de receptie gesloten is. Wat moet ik doen?
  2. Zijn er kosten verbonden aan het reserveren?
  3. Is het nodig om vooraf te reserveren?
  4. Kan ik met meer dan 2 (of 4) personen in een 2 (of 4) persoons cabin en wagonette?
  5. Wij zijn een stel met een kind onder de 5 jaar. Mag ons kind mee in onze 2 persoons cabin of wagonette?
  6. Kan ik voor 10 of meer personen boeken?
  7. Ik kom met de caravan. Is het nodig een extra parkeerplaats te boeken voor de auto?
  8. Zijn er kosten verbonden aan een annulering?
  9. Kan ik ook voor één nacht boeken?
  10. Kan ik ervoor zorgen dat ik naast mijn vrienden sta op de camping?
  11. Ik heb gereserveerd, maar geen bevestigingsmail ontvangen.
  12. Wat is de maximale verblijfsduur op de camping?
  13. Kan ik een cadeaukaart kopen voor de camping?
  14. Zijn handdoeken en beddengoed aanwezig in de cabins en wagonettes?
  15. Mag ik in de cabins en wagonettes roken of koken?
  16. Zijn honden toegestaan in cabins en wagonnettes?
  17. Is er gratis WiFi op de camping?
  18. Moet je betalen voor het douchen?
  19. Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
  20. Kan ik op de camping parkeren in het hoogseizoen en tijdens feestdagen?
  21. Is er een centrale TV antenne op de camping?
  22. Zijn honden toegestaan op de camping?
  23. Mag ik een party tent opzetten?
  24. Zijn er potten, pannen en ander kookgerei aanwezig?
  25. Mag ik barbecueën op de camping?
  26. Is er elektriciteit beschikbaar voor tentplaatsen?
  27. Zijn er kluisjes op de camping?
  28. Is er bagageruimte op de camping?
  29. Kan ik tenten en kampeerspullen huren op de camping?
  30. Mag ik in een hangmat of onder een tarp slapen?
  31. Is de camping geschikt voor families?
  32. Mag ik vissen op de camping?
  33. Ik heb een diesel camper
  34. Mag ik in een personenauto overnachten?
  35. Mag ik voor check in / na check uit tijd nog parkeren?
  36. Is het toegestaan om meerdere reserveringen online te boeken om je verblijf te verlengen?

Ik kom aan als de receptie gesloten is. Wat moet ik doen?

Kijk bij de openingstijden voor meer informatie over een late aankomst.

Zijn er kosten verbonden aan het reserveren?

Het maken van een boeking via onze website is gratis. Voor een reservering per mail of via de telefoon brengen we € 6 in rekening.

Is het nodig om vooraf te reserveren?

Ja, dat raden we je zeker aan. Reserveer jouw plekje op tijd!

Kan ik met meer dan 2 (of 4) personen in een 2 (of 4) persoons cabin en wagonette?

Nee, dat kan niet. Meer dan 2 (of 4) volwassenen in een 2 (of 4) persoons cabin kunnen we niet toestaan omwille van ieders veiligheid.

Alleen voor babies en peuters tot 5 jaar maken we een uitzondering . Graag vooraf even bij ons aanmelden.

Wij zijn een stel met een kind onder de 5 jaar. Mag ons kind mee in onze 2 persoons cabin of wagonette?

Ja. Babies en kinderen tot 5 jaar mogen als extra persoon mee in de cabin.  Maak je reservering online voor twee volwassenen, en stuur ons even een mailtje waarin je vermeldt dat jullie kindje mee komt. Baby- en kinderbedjes hebben we helaas niet.

Kan ik voor 10 of meer personen boeken?

In het hoogseizoen niet. Buiten de drukke periode hebben we wel de mogelijkheid om groepen te boeken. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik kom met de caravan. Is het nodig een extra parkeerplaats te boeken voor de auto?

Het is niet nodig een extra parkeerplaats te boeken. De auto past gewoon naast de caravan op de staanplaats. Alleen wanneer deze niet op de staanplaats past of je met een tweede auto komt, voeg dan een extra auto toe tijdens het boeken.

Zijn er kosten verbonden aan een annulering?

Jammer dat je niet komt! De kosten hangen af van het moment van je annulering:

  • Tot 14 dagen vóór de aankomstdatum brengen wij €15,- in rekening
  • Tussen 14 en 7 dagen vóór de aankomstdatum brengen we 50% van de totale kosten van het verblijf en € 15 administratiekosten in rekening
  • Binnen 7 dagen vóór de aankomstdatum vindt er geen restitutie plaats
  • Reserveringskosten worden nooit gerestitueerd
  • Check al onze voorwaarden hier

Kan ik ook voor één nacht boeken?

Ja, dat kan. Voor camper/caravan- en tent plaatsen kan dit altijd.
Wil je een accommodatie boeken voor één nacht, dan kan dit alleen buiten onze drukke dagen.
Bel of mail ons met je aanvraag. Je verblijf wordt daarmee wel relatief duurder. Op een éénnachtsverblijf worden reserveringskosten à € 6,00 berekend.
In het geval dat je een accommodatie boekt, komt daar een toeslag bij van 25% .

Kan ik ervoor zorgen dat ik naast mijn vrienden sta op de camping?

Dat kan, wanneer onze beschikbaarheid dat toe laat. Op onze website kan je heel makkelijk een plaats op de plattegrond uitkiezen. Als je geen specifieke plek kiest, kiest het reserveringssysteem een plek voor je. Het is daarna niet meer mogelijk om je plaats aan te passen.

Ik heb gereserveerd, maar geen bevestigingsmail ontvangen.

Onze bevestigingsemails komen wel eens in de spam-map terecht. Kijk deze even na, voordat je contact met ons opneemt. Ligt er niets in de spam, bel of mail ons met je reserveringsnummer. Dan sturen we de mail nogmaals.

Wat is de maximale verblijfsduur op de camping?

Wij hanteren een maximale verblijfsduur van  7 dagen per jaar.

Kan ik een cadeaukaart kopen voor de camping?

Ja dat kan. Stuur ons een mailtje met je verzoek. 

Zijn handdoeken en beddengoed aanwezig in de cabins en wagonettes?

Lakens, kussens en beddengoed zijn aanwezig, handdoeken niet.

Mag ik in de cabins en wagonettes roken of koken?

Nee, dat mag niet. Om veiligheidsredenen en omdat we de cabins en wagonettes graag schoon willen houden.

Zijn honden toegestaan in cabins en wagonnettes?

Nee, honden zijn niet toegestaan in de cabins en wagonettes.

Honden zijn alleen welkom op Camping Zeeburg als je in een tent of camper/caravan verblijft.

Wil je liever wel in de cabin verblijven, dan is hondenpension Doggiedog een goed alternatief. Ze zitten bij ons om de hoek op de Zuiderzeeweg.

Is er gratis WiFi op de camping?

Ja, alle gasten kunnen gebruik maken van gratis WiFi.

Moet je betalen voor het douchen?

Nee, douchen is gratis voor onze gasten.

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

  • Slaap je in een cabin of andere accommodatie dan kan je vanaf 14.00 uur inchecken.
  • Caravan-/camperplekken zijn vanaf 13.00 uur beschikbaar.
  • Kampeer je met je tent, dan kan je vanaf 15.00 uur inchecken.

De uitcheck is tussen 9.00-10.00 uur voor cabins en wagonnettes, tot 12.00 uur voor campers / caravans en tot 14.00 uur voor tenten.

Kan ik op de camping parkeren in het hoogseizoen en tijdens feestdagen?

Het kan zo zijn dat onze parkeerplaats vol is in drukke periodes. Juli en augustus en de dagen rond Pasen, Pinksteren en Hemelvaart verwachten we de grootste drukte. Mochten we je geen parkeerplaats kunnen bieden, dan verwijzen we je naar de P+R Zeeburg. Op tien minuten lopen van ons vandaan bij de tramhalte Zuiderzeeweg.

Kijk hier voor meer informatie.

Is er een centrale TV antenne op de camping?

Nee

Zijn honden toegestaan op de camping?

Honden zijn alleen welkom op Camping Zeeburg als je in een tent of camper/caravan verblijft. Niet in de cabins en wagonettes dus.

We rekenen een kleine toeslag voor de hond. Honden moeten tijdens hun verblijf altijd aangelijnd zijn en uitgelaten worden buiten het terrein van de camping.

Mag ik een party tent opzetten?

Nee

Zijn er potten, pannen en ander kookgerei aanwezig?

Nee, als je wilt koken in de gezamenlijke keuken, heb je eigen pannen, kookgerei en servies nodig. Wegwerp servies en pannen zijn te koop in onze campingwinkel.

Mag ik barbecueën op de camping?

Jazeker, daar hebben we een speciale bbq-spot voor aangelegd met een prachtige grote grill. Veilig, gemakkelijk en gratis. Je vindt hem aan de rand van het blauwe tentveld.

Is er elektriciteit beschikbaar voor tentplaatsen?

Nee, er is geen elektriciteit voor tenten. Telefoons en batterijen kun je gratis opladen bij de receptie.

Zijn er kluisjes op de camping?

Ja, er zijn kleine kluisjes (45x30 cm) die je tegen een borg van € 20,00 kunt gebruiken. Deze lockers zijn alleen geschikt om documenten, briefgeld en mobieltjes in te bewaren.

Er is geen bagageruimte op de camping. Wil je op de dag van vertrek je spullen veilig achterlaten om nog even de stad in te gaan? Huur dan een bagagekluis op één van de grote stations. Op Amsterdam Centraal, bijvoorbeeld.

Is er bagageruimte op de camping?

Er is geen bagageruimte op de camping. Wil je op de dag van vertrek je spullen veilig achterlaten om nog even de stad in te gaan? Huur dan een bagagekluis op één van de grote stations. Op Amsterdam Centraal, bijvoorbeeld.

Kan ik tenten en kampeerspullen huren op de camping?

We hebben tenten en kampeerspullen zoals matjes, luchtbedden en slaapzakken te koop in onze campingwinkel. Je kunt ze niet bij ons huren.

Mag ik in een hangmat of onder een tarp slapen?

Nee, dat mag niet.

Is de camping geschikt voor families?

Tijdens het hoogseizoen kamperen er veel jongeren en kunnen we geen exclusief veld voor families bieden.

Mag ik vissen op de camping?

Het is niet toegestaan te vissen op de camping. Om te mogen vissen op de toegestane plekken in Amsterdam, heb je een vispas nodig.

Ik heb een diesel camper

Check dan hier of je de milieuzone binnen mag rijden.

Mag ik in een personenauto overnachten?

Nee, dat mag niet. Tevens is het niet toegestaan om met een personenauto op een camper/caravanplaats te staan.

Mag ik voor check in / na check uit tijd nog parkeren?

Nee, dat mag niet. Tevens is het niet toegestaan om met een camper/caravan op een autoparkeerplaats te staan.

Is het toegestaan om meerdere reserveringen online te boeken om je verblijf te verlengen?

Het is niet toegestaan om meerdere reserveringen online te boeken om je verblijf te verlengen en om tijdens je verblijf van plaats te veranderen.